Indiferenţa doare ~destăinuiri~

În urmă cu 3 luni, îl văd, nu-l bag în seamă, nu-mi pasa. În urmă cu trei zile, îi vad poza de profil. Facebook-ul pentru mine a fost un spaţiu transcendent între el si mine, un portal prin care mă puteam relaxa oricând văzându-l. Şi totuşi.. vraja s-a dus cand totul era clar că nu există vreo legătură între noi, că trăim în două universuri paralele, fără vreo şansă de a-l vedea.  Îmi petrec viaţa confuză în jurul cifrei trei, ca într-un basm. E evident faptul că pendulez între două lumi total diferite:cea în care sunt cu el şi traim fericiti,simplu, şi realitatea, aici continuând să aştept un cândva îndepărtat care să-mi aducă zâmbetul pe chip. Până atunci rămân confuză. Tot ce mi-a ramas e muzica, pe  care mereu am iubit-o, pe care mereu am ascultat-o şi căreia mereu m-am confesat. În muzică mi-am găsit cel mai bun prieten, caut melodiile care mă descriu complet, care mă fac să evadez în acea lume a fericirii, unde mă regăsesc, de unde şi întrebarea: ce caut eu în realitate? De ce ma face trista? Să sperăm totuşi că nu e aşa cum cred eu. Poate pentru că sunt intr-o continuuă adaptare, poate pentru că noi, toţi avem o viaţă care nu ne lasă un moment de meditare, ne ţine indecişi şi trişti. M-am tot gândit în ultima perioadă şi am observat că sunt persoane în viata mea care mă ajută enorm fară să realizeze şi chiar fară nevoia de atenţie. Mă doare cel mai tare că am o fire care se adaptează greu <<sper că nu sunt singura>> şi că uneori, de cele mai multe ori renunţ indirect la un prieten în favoarea altuia, care mi se pare în acel moment prostesc, „mai cool”. Astfel ajungi pe la 20 de ani realizând că nu ai un foarte bun prieten, nici măcar unii foarte apropiaţi. Poate doar pe mama, care ţi-a fost alături mereu, dar căreia nu i te-ai confesat complet, din nevoia de intimitate sau poate din cauza timidităţii enervante.  Astfel sfârşeşti trist cu masca ta de fericit notoriu, în fiecare zi realizând că ai caştigat ceva pierzând altceva.

Shy, hopefull and still strong!

Lasă un răspuns

