Te uiţi?

Vorbeşti cu mine. Mă văd. Îmi urmăresc sufletul trist şi rănit prin ochii tăi. Negrul intens al lor îmi aminteşte de teama violentă  ce-mi îngheaţă sângele în tot corpul în mai puţin de o secundă. O teamă puerilă că te voi pierde, că primul el care m-a făcut să-l iubesc o să dispară din viaţa mea.  Simt cum sunt doborâtă de puterea din ochiul tău, de neliniştea ce te frământă. Suntem doi egoişti, eu te vreau doar pentru mine,  tu vrei ca eu să fiu doar a ta. Simt cum mi se umplu ochii de lacrimi când te privesc, şi nu îmi dau seama dacă plâng că te iubesc.  Nu pot să îmi controlez lăcrimatul inutil care mă disperă. Îmi întorc brusc capul şi tu te nelinişteşti. Crezi că m-ai rănit, că sufăr, şi te zbaţi să mă salvezi, dar nu ştii că e prea târziu…

  Un gând satanic mă intrigă. Mă face să cred că te urăsc pentru că m-am îndrăgostit de tine. Mă doboară însetat de putere.  Un fior mă înconjoară subit, mă închide în cutia întunecată a neîncrederii. Nu mă lasă să fiu bună cu tine, mă face să sufăr vindicativ. Crede ca o să învăt ceva din tristul fapt că te rănesc.

Ce nătânga sunt. Ochiul tău ce nu reflectă lumina mă cutremură, îmi arată diavolul din tine  şi eu lupt cu el, încerc să-l dobor  şi dacă ai ştii cum fac asta, m-ai iubi mai mult. Tot tu eşti cel care mă ajută. Mă uit discret la nuanţele de alb pur din ochiul tău, mirat de atenţia mea, şi mă umplu de putere. Mă ajuţi  să-l dobor  şi în acest fel mă faci să te iubesc şi mai mult. Atunci îmi deschid buzele crăpate, apoi îmi mişc greu degetele îngheţate şi  alungite spre mâna ta caldă. Mă răsplăteşti cu un sărut cum numai tu ştii, şi simt cum îmi încălzeşti trupul cu privirea ta. Egoistă, îţi ţin ochii captivi în ascunzătoarea sufletului meu şi îi disec cu ai mei de fiecare dată cand sunt lângă tine. Mă desfăt cu privirea ta de fiecare dată, ca un visător după o noapte înfocată de dragoste. Mă obsedează acest ochi al tău şi mă nelinişteşte senzaţia de putere imbatabilă pe care o s-o posed  atunci când şi celălalt ochi al tău se va deschide către mine…

Acum trăiesc cu o speranţă răbdătoare si aştept doar să îmi ceri să mă uit la tine. Sunt prea timidă să o fac fără încuviinţarea ta.

Shy, hopefull and still strong!

see_my_soul__by_lydiahansen-d1llhfx

Lasă un răspuns

