10 lucruri care se intampla cand spui „habar n-am”

Imagine

1.Atunci cand spui „habar n-am”, creierul tau iti induce o stare de latenta, care dureaza 30-60 de minute.

2.Atunci cand spui „habar n-am”, pui o bariera inaintea gandurilor de cunoastere.

3.Atunci cand spui „habar n-am”, te autodeprimi, fara sa stii.

4.Atunci cand spui „habar n-am”, ii faci pe cei din preajma ta sa te creada nepasator sau, din pacate, prost.

5.Atunci cand spui „habar n-am”, daca ai habar si nu vrei s-o spui, esti un egoist posedat de lenevism.

6.Atunci cand spui „habar n-am”, brusc, nu mai ai idei, nic macar una.

7.Atunci cand spui „habar n-am”,  crezi ca devi invadat de curiosi.

8.Atunci cand spui „habar n-am”, de cele mai multe ori, vrei sa eviti un raspuns.

9.Atunci cand spui „habar n-am”, faci pe prostul.

10.Atunci cand spui „habar n-am”, esti prost.

Imagine

P.S.: HABAR N-AM DACA VREUN LUCRU DE MAI SUS E ADEVARAT.

 

 

 

Lasă un răspuns

