Mult spus pasiune?

E seară. Mă scufund în şezlongul meu antic şi îmi educ ochii să privească în 2 direcţii. Prima, e cerul şi a doua, a doua eşti chiar tu.

Sunt atât de fericită ca suntem împreună în locul în care obişnuiam să plâng căndva până la epuizare. Ştiu că de acum o să-mi fie imposibil să o mai fac pentru că o să ştiu mereu că te-am avut aici, că ai fost cu mine in locul ăsta, cu trupul tau cald şi cu sufletul fugar şi totuşi, minunat.  Cu ochii-ţi aţintiţi „intotdeauna spre stele”, dupa cum obişnuiai să-mi spui mereu…

Oh, şi părul tău castaniu mereu atins de falangele-ţi lungi şi reci. Iţi iubesc degetele şi felul lor delicat de a mă răsfăţa. Ritualul lor mă fascinează întotdeauna, chiar şi acum când iţi atingi arătătorul de urechea mea dreapta. Iubesc felul în care se îmbină degetele tale pe gătul meu şi mereu am vrut să te întreb de ce-mi atingi claviculele doar cu inelarul, în modul ăsta incredibil de incitant, care parcă mă provoacă să mă sting sub privirile tale calde.

tumblr_n35zooB97v1t1prrio1_500

Răbdarea-mi explodează.

Membrele-mi timide nu mă mai ascultă şi indexul mâinii mele drepte iţi atinge bărbia cu firele ei ascunse de păr. Continui conturul chipului tău spre obraji şi simt pasiunea. Iti ating urechile rapid şi îmi înfig agresiv mâinile-mi poseive în părul tău. Cât pot să fiu de fericită. Un fior emanat de atingerile pline de ardoare şi fumuriul din ochii tai mă învălmăşeşte brusc şi,  aparent, ne apropiem chipurile. Simt cum îmi eliberezi uşor buza din strâmtoarea imperceptibilă creată de dinţii mei egoişti şi simt atingerile tale fine. Zâmbesc. Zâmbeşti. Zâmbim. Reluăm totul cu mai multă dorinţă şi simt presiunea din buzele tale groase şi pline de voluptate. Gem cu ardoare şi îmi las limba să danseze condusă de a ta.

Aud melodia noastra si simt cum îmi invadează trupul. Mereu mă cutremură felul în care circulă vibraţiile prin venele mele atunci când e linişte între noi doi. Ador asta. Atâtea ganduri de la puţin-numitul sărut din momentul când aveam ochii închişi reflexial din cauza pasiunii.
Amorul de sentimente continuă, iar tu atingi acum, pentru a doua oară, gâtul meu nerăbdator cu buzele tale groase. Atingi. Săruţi. Lingi şi faci cerculeţe in acea zonă cu organul care în urma cu cinci minute mă fermeca prin pasiunea şi profunzimea cuvintelor tale.
Atingi. Săruţi…Şi nu te opreşti, mă muşti şi corpul meu vibrează vizibil iar bratele mi se contractă pe umerii tăi solizi. Ma uit la tine fix.  Mă săruţi cu privirea. Zâmbim.
Iţi cuprind trupul într-o îmbrăţişare şi mă ridici, parcă spre ceruri. Mă învălui cu braţele tale făcute special pentru corpul meu şi dansăm. Dansăm pe aceeaşi tăcere relaxantă a noastra sub calmul luminos al stelelor, singurele care-au văzut  iubirea dintre noi.
Un minut. Cinci minute. O oră. N-am idee de cât timp stăm aşa, dar încep să plâng. Plâng în hohote în braţele tale şi pot să simt că eşti ingrijorat. Stai langă mine şi îmi ştergi obrajii cu aceeaşi delicateţe cu care m-ai obişnuit. In momentul ăsta simt, ştiu, te iubesc cu fiecare mădular al trupului meu.
Îmi strângi capul în palmele tale şi  mi-l pui pe pieptul tău umed şi ne aşezăm. Stăm amândoi în acelaşi şezlong…Acelaşi cer înstelat… Aceeaşi seară…

 

Lasă un răspuns

