Egoism in iubire

Cat de usor imi e sa te mint ca sunt bine. Cat de usor scap de privirea ta nelinistita si cat de repede ti se lumineaza chipul cand auzi ca n-am nimic, desi stii sigur ca am ceva. Stii ca acel ceva poate sa fie si din vina ta si nu inteleg cum chiar si lacrima din coltul ochiului meu drept te lasa atat sa zambesti dupa ce ai fost pacalit de trei cuvinte. Cred ca ai sperat sa te mint asa ca sa nu fii langa mine acum. N-ai fi stiut ce sa-mi spui ca sa ma linistesti. Suntem doua suflete pierdute pe o cale ce a fost blocata. Nimic nu ne mai poate readuce inapoi. Acum tot ce o sa facem e sa cautam alte doua suflete de distrus si, ca niste egoisti, sa blocam alte doua cai…

Lasă un răspuns

