Niciodata

Cata ironie! Am cerut iubire, iar acum, cand o am, nu ma pot bucura de ea. N-o pot simtii. Simt ca evoluez spre stadiul de epava cu fiecare respiratie. Cuvintele-mi deja stau ascunse intr-un colt din mine si simt ca s-au ascuns acolo pentru o vreme indelungata.  As avea nevoie de izolare si probabil ca o prabusire mi-ar aduce bucurie. Poate am nevoie de tristete ca sa ma bucure ‘fericirea’ asta. Totul mi se pare o enigma si simt ca am fost prea mult hartuita de semnul intrebarii.

Cat de trist poate sa fie sa ai soarta cuiva nedorit in mainile tale. Poate trebuie sa nu-mi mai pese de nimeni si sa devin si mai egoista ca acum, dar problema mea e ca egoistii au si ei regrete, iar eu am deja destule… si cel mai grav e ca toate sunt  din aceeasi cauza care se tot repeta. Ceva trebuie schimbat chiar acum, dar daca as stii si cum…

Cuvintele inca nu vor sa iasa, dar poate e mai bine asa… Cred ca tacerea e tot ce mi-a mai ramas pe langa aceasta minte nebuna. Sufletul meu are nevoie de mari reparatii, dar cred ca degeaba am gasit constructorii daca nu-i las sa lucreze si ii fentez dupa fiecare miscare. Ar trebui sa plec undeva pentru ca observ ca tacerea nu e de ajuns. Desi zambetul fals ii pacaleste pe unii, cuvintele nu ma lasa sa suspin si desi as avea nevoie de ajutor, e atat de greu sa-l cer, de parca as fi pe un drum blocat fara intoarcere. Ah si  aiurea e ca nu incetez sa alerg pe drumul asta si mereu accelerez pasii spre abisul ce ma urmareste din spate patrunzator si ce ma asteapta siret dupa colt. Oh, si cate colturi are drumul asta si cate obstacole sunt de depasit. Mai am cateva zeci..sute..mii… toate in restul de timp pe care-l mai am. Candva, sperand inutil, voi ajunge sa strabat si partea dreapta a lui…asta daca mi se va arata vreuna.

Lasă un răspuns

