Stingerea

O sa mor asa, nelinistita. Prea multe prejudecati ce-mi manevreaza viata. De ce trebuie sa-mi pese atat de mult?

Nu sunt aici doar ca sa te consolez pe tine, sa stii. Chiar daca imi place sa te ajut, am si eu un suflet ce mai are cateva minute pana la prabusire, iar tu, tu nu esti aici. O sa fii mai tarziu, cand tristetea te va coplesi, cand vei avea nevoie de cineva care sa te asculte. Te-ai gandit ca pot sa dispar pana atunci daca nu ma ajuti deloc?  Probabil vei observa, sau nu… Ma pot astepta la orice de la tine. M-ai obisnuit cu aceste schimbari, incat nu mai stiu care e adevaratul tu. Incep sa cred ca niciodata nu mi te-ai aratat.

Privesc cum fumezi langa mine si simt ca plamanii mei sunt afectati. Incep sa ma sting cu fiecare tigara epuizata, de care te bucuri.  Mi se stinge flacara vietii, sau poate doar imi moare speranta. O sa vad, oricum pe tine nu te intereseaza.

 

Lasă un răspuns

