Speranţă

Am nevoie sa-mi spui ca ma iubesti. Am nevoie sa-mi arati asta, chiar daca spui ca nu poti. Am nevoie sa simt ceva de la tine, prietene, amice, persoana din jurul meu. Nu ma mai poti lasa asa, sperand ca o sa-mi revin singura. Nu ma mai lasa sa ma joc cu mine prin raspunsurile pe care ti le dau. Convinge-ma ca meriti sa fii langa mine. Fa ceva.

Inceteaza sa astepti sa te caut eu, pentru ca, amandoi stim, prietene, amice, persoana din jurul meu, ca n-o voi face prea curand, decat daca voi fi victima razboiului dintre inima si creierul meu. Nu e ca nu as vrea sa fiu langa tine, dar uneori chiar nu pot si tu nu intelegi asta. Te grabesti prea tare si ma simt atacata in jurul tau. Nu mai poti continua asa. Ma ranesti si-mi epuizezi si ultimul strop din ce am fost…

Vreau un semn. Vreau sa stiu ca inca esti aici, ca inca simti ceva, ca inca nu te-ai stins in cercurile de fum din jurul meu…

10013730_758629714155001_1020932205_n

Lasă un răspuns

