Scuze c-am aj…

Iar am intarziat. Nu stiu daca o sa mai fiu vreodata punctuala. Ma grabesc sa inchid usa si ies repede prin spatele blocului. Vantul tomnatic ma izbeste puternic si imi arunc zgomotos cheile in geanta-mi prea lunga. Fara sa ma opresc imi asez putin paltonul si imi arunc delicat, zic eu, fularul dupa umarul stang. Suvitele imi intra in ochi si abia mai vad. Acum imi pare rau ca nu mi-am prins parul, dar nu mai aveam timp. Ma opresc cateva secunde, timp in care imi ascund siretul in gheata dreapta. Nu am timp sa il leg. Inca ma grabesc, data viitoare o sa plec mai devreme de acasa, o sa merg incet si o sa am o gramada de timp…dar mereu zic asta si niciodata n-o fac. E inca ceva de pe lista mea de lucruri pe care tot vreau sa le fac…candva.

Oare de cat timp trebuia sa fiu acolo? De cinci-zece minute, oare? Dupa expresia lui, cred c-au trecut douazeci. E deja la a doua tigara, face cerculte de fum si priveste in gol.  Il ador cand face cerculete. Simt ca ma holbez si nu stiu cand am ajuns asa de repede sau, macar, cum mi-am dat seama ca e el. Cred ca am inceput sa-l simt, indiferent de distanta dintre noi. Se pare ca nu sunt singura care se holbeaza, caci m-a vazut si el si acum ii simt deja privirea. Deja mi-e cald. Mereu mi-e cald cand se uita asa la mine si stiu ca e destul de frig afara, caci am mainile foarte reci si rosii, iar automutilatul n-a fost in lista mea de azi. Simt ca tremur, caci se apropie. Iar si-a dat parul din ochi in modul ala, iar acum nu mai e trist. Pare fericit, caci imi zambeste. A uitat chiar si sa mai fumeze, caci de aici vad cum i se imprastie fumul pe membru. Pare ca nu-i mai pasa de lucrul ce pana acum cateva secunde era la baza existentei sale pentru a nu ceda nervos. Tot ce vreau acum e sa ajung mai repede la el si sa il imbratisez. Sa simt cum ii vibreaza corpul. Sa-mi dau seama daca e cu adevarat bine. Sa imi pun mainile in jurul lui si sa ma joc cu parul lui, in timp ce el se joaca cu mintea mea si ma saruta deja de parca ar vrea sa-mi ia toata viata. Il musc usor de buza de jos si imi desprind gura printr-un zambet. E nemultumit, si ma imbratiseaza mai tare. Vine spre mine si isi lipeste atat de mult corpul de al meu incat numai patru straturi de haine sunt intre noi si pot sa jur ca simt cum ii pulseaza inima, de parca ar fi a mea. Isi pune vijelios si totusi, delicat, mainile in jurul fetei mele, ma priveste iar cu ochii lui albastrii si simt ca ma scufund aici. Nu mai am aer, dar asta nu-l impiedica sa mi-l fure pe tot si sa imi stranga buzele atat de tare cu ale lui, incat ma face sa il strang si mai tare de par si sa ma ridic pe varfuri ca feţele noastre sa fie mai apropiate. Imi place reactia lui  dupa ce il musc. Se razbuna atat de tare incat simt ca ma omoara cu pasiune si dorinta. Acum isi tine mana stanga  in acelasi loc, dar pe cea dreapta o foloseste sa-mi mangaie tot gatul in modul ala nebunesc de delicat  si apoi se foloseste de buze sa acopere umbrele degetelor. Ochii mei sunt tot inchisi, caci nu pot sa mai tin minte unde suntem noi acum. Vreau sa ma sarute iar, vreau sa-i simt iar buzele alea pe ale mele si incerc sa rup putin legatura dintre el si gatul meu, dar bineinteles ca nu vrea sa-l opresc si continua in asa fel incat imi imblanzeste toata firea. Ceva nu e real in modul lui de a-mi acapara gatul, caci simt o vibratie in corp si el nu se opreste. Deja a ajuns in punctul sesibil si simt ca si el realizeaza asta. Isi foloseste indexul mainii stangi care pana acum a stat cuminte pe obrazul meu si-mi atinge buzele. Imediat incearca sa ma priveasca, dar eu sunt prea ocupata ca sa ma calmez, caci el imi mangaie claviculele atat de puternic incat toate gandurile imi alearga pe undeva prin jurul nostru. Cu mana sa dreapta care inca nu s-a oprit imi apasa pielea pe gat si cred ca incearca sa deseneze ceva. Nu pot sa realizez ce voia sa fie, caci imediat ma musca atat de incet, incat puterea care ar fi trebuit sa fie acolo imi mareste viteza sangelui, vibrez si imi deschid reflexiv buzele incat imi infig dintii in degetul lui ce mai devreme imi atingea buzele. Ii aud un suspin, deschid ochii si il vad cum zambeste prostut la mine. Cat pot sa-l iubesc, caci iar se uita la mine cu ochii lui ca niste nori incarcati, caci iar isi reia cerculetele din tigara uitata acum cinci minute, caci iar ma face sa zambesc in halul asta.

http://www.youtube.com/watch?v=RdwT2RQcarQ

tumblr_ndef4qWya61rha65xo1_400

Lasă un răspuns

